Menu

خدمات مشاوره تخصصی انستیتو در زمینه های مختلف بصورت حضوری و غیر حضوری ارائه می گردد . در ذیل به این خدمات و چگونگی استفاده از آنها اشاره شده است :

مشاوره برخط

امکان استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی برخط برای همه فراهم شده است. برای استفاده از این خدمت در بخش مربوط به مشاوره برخط، در صورت حضور مشاور می توانید از آن استفاده کنید و یا از این قسمت وارد شوید .

مشاوره حضوری

ارائه خدمات مشاوره آموزشی در صورت نیاز متقاضیان بصورت حضوری نیز انجام می پذیرد . برای آشنایی با این خدمات و چگونگی استفاده از آن به بخش مشاوره حضوری مراجعه کنید .

برنامه ریزی آموزشی

کلیه دوره های آموزشی آکادمیک و مدون و دوره های سفارشی همگی دارای برنامه زمان بندی شده و با هدف و مخاطب خاص طراحی و ارائه می گردند. ارائه مشاوره در این خصوص بصورت برخط امکان پذیر بوده و همچنین می توانید برای تعیین وقت مشاوره حضوری از این بخش استفاده کنید.

خدمات ارزشیابی آموزشی

انستیتو آموزش مجازی برای ارزشیابی دقیق کیفیت فراگیری دانش پژوهان،  آزمون هایی را به صورت برخط و بطور سفارشی در سطوح مختلف برگزار می نماید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش آزمون های آنلاین سفارشی مراجعه کنید .

مشاوره آزمون های بین المللی

با توجه به تنوع مدارک بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات برنامه ریزی برای آنها و همچنین نیازهای شغلی مرتبط با آنها نیازمند  به استفاده از نظر مشاور با تجربه و متخصص می باشد. برای استفاده از خدمات مشاوره حضوری با ما در ارتباط باشید .

خدمات مشاوره کاریابی

ارائه خدمات مشاوره کاریابی با توجه به تخصص و تجربه و همچنین مدارک تخصصی کسب شده توسط فرد متقاضی، از جمله خدمات انستیتو می باشد که عمدتا بصورت حضوری انجام می گردد. برای آشنایی با چگونگی استفاده از این سرویس به این قسمت مراجعه کنید .

وبینارهای آموزشی

برای آشنایی با معتبرترین و پردرآمدترین مدارک در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و همچنین مسیر دستیابی و جایگاه شغلی آنها وبیناری به صورت رایگان برگزار می گردد . 

ثبت نام

logo-samandehi

ثبت نام در وبینار

 

با استفاده از جدیدترین و کامل ترین فناوری های مورد استفاده در زمینه آموزش های راه دور و غیر حضوری امکان برگزاری وبینار های آموزشی با بالا ترین سطح فراهم شده است . 

دریافت اطلاعات - ثبت نام

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه