Menu

در مسیر فراگیری در حوزه فناوری اطلاعات یکی از بهترین روش ها برای سنجش میزان دانش و همچنین برنامه ریزی برای رسیدن به هدف مورد نظر شرکت در آزمون می باشد . اغلب آزمون ها به روش سنتی دارای معایبی بودند که از آن جمله می توان به بروز نبودن و عدم دسترسی سریع به نتیجه آن و دشواری در تکرار و ... اشاره نمود . به همین دلیل سعی بر این شده است تا برای دستیابی به کارآیی بیشتر در این زمینه فضایی مناسب برای برگزاری آزمون های مورد نیاز فراهم گردد تا متقاضیان ضمن دسترسی ساده و آسان به آن بتوانند ضمن سنجش خود اطلاعات مورد نیاز برای مشاوره تخصصی آموزشی در جهت تعیین مسیر آموزشی خود را  کسب نمایند .

از جمله ویژگی های آزمون های آنلاین انستیتو آموزش مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

آزمون های سفارشی

با هدف اثر بخشی آزمون های برخط ، کلیه آزمون ها در سطوح مختلفی طبقه بندی شده اند تا شرکت کننده بتوانند با توجه به میزان فراگیری و پیشرفت تحصیلی، خود را آزمایش کند . متقاضیان می توانند برای تعیین سطح از خدمات مشاوره تخصصی این انستیتو نیز استفاده نمایند.

ثبت نام آنلاین

امکان ثبت نام در هر یک از آزمون های آنلاین موجود  در این انستیتو در هر زمان و مکان وجود دارد و می توانید برای شرکت در آن طبق زمانبندی از پیش تعیین شده شرکت نمایید .

متقاضیان می توانند در صورت دلخواه از سرویس مشترکین ویژه انستیتو استفاده کنند که از جمله ویژگی های آن استفاده از آزمون های آنلاین به تعداد نامحدود و همچنین امکان استفاده از مشاوره تخصصی بعد از آزمون و رفع اشکال با تعیین وقت قبلی می باشد. برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

دسترسی به نتیجه آزمون

شرکت کننده در آزمون برخط می تواند بلافاصله پس از اتمام آزمون از نتیجه آن مطلع گردیده و این نتیجه را برای مراجعات بعدی در سوابق خود در انستیتو ذخیره نماید.  انستیتو برای کسانی که در آزمون، حد نصاب تعیین شده  را کسب کنند علاوه بر تخصیص نشان، امکان استفاده از شرایط و تخفیف های ویژه ای که برایی شان در نظر گرفته شده است را فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

تکرار آزمون های آنلاین

 امکان شرکت در آزمون های برخط در یک سطح و یا در سطوح مختلف  برای متقاضیان به تعداد مورد درخواست وجود دارد به همین جهت برای سهولت در این کار و همچنین استفاده از خدمات اختصاصی انستیتو در زمینه مشاوره و رفع اشکال آزمون و همچنین تخفیف های مخصوص مشترکین ویژه شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که برای آگاهی از آنها  می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

استفاده ار تلفن همراه و تبلت

برای شرکت در آزمون های برخط می توانید در صورت نیاز از تلفن همراه و یا تبلت استفاده کنید که البته برای آشنایی با امکانات و شرایط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

خدمات مشاوره و رفع اشکال

امکان استفاده از جلسات مشاوره و رفع اشکال در مورد آزمون های برخط بصورت  حضوری و یا غیر حضوری وجود دارد. برای مشترکین ویژه انستیتو این خدمات بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت . برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه

برای مشترکین انستیتو کلیه اخبار واطلاعات مربوط به آزمون های آنلاین و شرایط و همچنین زمانبندی استفاده از آن و یا پیام های بادآوری شرکت در آزمون های ثبت نام شده و ... از طریق پیام کوتاه ارسال می گردد . برای اطلاع از چگونگی انجام آن به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

دسترسی به سوابق آزمون ها

یکی از ویژگی های شرکت در آزمون های برخط امکان ثبت نتایج در پرونده متقاضی (پروفایل) و دسترسی به آن و امکان دریافت گزارش های مقایسه ای از آزمون های شرکت کرده در دوره های مشخص می باشد. برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

وبینارهای آموزشی

برای آشنایی با معتبرترین و پردرآمدترین مدارک در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و همچنین مسیر دستیابی و جایگاه شغلی آنها وبیناری به صورت رایگان برگزار می گردد . 

ثبت نام

logo-samandehi

ثبت نام در وبینار

 

با استفاده از جدیدترین و کامل ترین فناوری های مورد استفاده در زمینه آموزش های راه دور و غیر حضوری امکان برگزاری وبینار های آموزشی با بالا ترین سطح فراهم شده است . 

دریافت اطلاعات - ثبت نام

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه