Menu

نتیجه مثبت از گذراندن هر دوره آموزشی بین المللی تا به مدرک بین المللی معتبر آن ختم نشود تکمیل نخواهد شد و  هزینه های میلیونی ثبت نام و شرکت در این آزمون ها باعث شده است تا امکان تکرار آنها در صورت عدم موفقیت پس از یکبار شرکت در آنها، کاری دشوار باشد . انستیتو آموزش مجازی با هدف آشنا کردن متقاضی با چگونگی فضا و شرایط آزمون و همچنین تمرینی تا حد ممکن شبیه به نمونه اصلی اقدام به برگزاری آزمون های بین المللی شبیه سازی شده نموده است .

از جمله ویژگی های آزمون های بین المللی شبیه سازی شده  انستیتو آموزش مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

آزمون های بروز

با هدف اثر بخشی آزمون های بین المللی شبیه سازی شده برخط، کلیه آزمون ها با توجه به آخرین سرفصل ها و تغییرات در مطالب و از آخرین منابع منتشر شده تدوین و ارائه می گردد با توجه به اینکه یکی از شاخه های اصلی فعالیت آموزشی انستیتو در حوزه امنیت اطلاعات و استانداردهای آن می باشد این تغییرات بیش از سایر رشته ها و زمینه های فناوری اطلاعات به چشم می خورد.

ثبت نام آنلاین

امکان ثبت نام در هر یک از آزمون های برخط برگزار شده در این انستیتو در هر زمان و امکان وجود دارد و می توانید برای شرکت در آن طبق زمانبندی از پیش تعیین شده شرکت نمایید .

متقاضیان می توانند در صورت دلخواه از سرویس مشترکین ویژه انستیتو استفاده کنند که از جمله ویژگی های آن استفاده از آزمون های آنلاین به تعداد نامحدود و همچنین امکان استفاده از مشاوره تخصصی بعد از آزمون و رفع اشکال با تعیین وقت قبلی می باشد. برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

دسترسی به نتیجه آزمون

شرکت کننده در آزمون آنلاین می توانند بلافاصله پس از اتمام آزمون از نتیجه آزمون خود مطلع گردیده و برای مراجعات بعدی در سوابق خود در انستیتو آن را ذخیره نماید.  انستیتو برای کسانی که در آزمون حد نصاب تعیین شده  را کمسب کنند علاوه بر نشان،  شرایط و تخفیف های ویژه ای را  در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

تکرار آزمون های آنلاین

 امکان شرکت در آزمون های بین المللی شبیه سازی شده  برای متقاضیان به تعداد مورد درخواست وجود دارد، به همین منظور برای سهولت در کار و همچنین استفاده از خدمات اختصاصی انستیتو در زمینه مشاوره و رفع اشکال آزمون و تخفیف های مخصوص مشترکین ویژه شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که برای آگاهی از آنها می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

استفاده ار تلفن همراه و تبلت

برای شرکت در آزمون های برخط می توانید در صورت نیاز از تلفن همراه و یا تبلت استفاده کنید که البته برای آشنایی با امکانات و شرایط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

خدمات مشاوره و رفع اشکال

امکان استفاده از جلسات مشاوره و رفع اشکال در مورد آزمون های برخط بصورت  حضوری و یا غیر حضوری وجود دارد برای مشترکین ویژه انستیتو این خدمات بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت . برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه

برای مشترکین انستیتو کلیه اخبار واطلاعات مربوط به آزمون های برخط و شرایط و همچنین زمانبندی استفاده از آن ها و پیام های بادآوری شرکت در آزمون های ثبت نام شده و ... از طریق پیام کوتاه ارسال می گردد . برای اطلاع از چگونگی انجام آن به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

دسترسی به سوابق آزمون ها

یکی از ویژگی های شرکت در آزمون های برخط امکان ثبت نتایج در پرونده متقاضی (پروفایل) و دسترسی به آن و امکان دریافت گزارش های مقایسه ای از آزمون های شرکت کرده در دوره های مشخص می باشد. برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

وبینارهای آموزشی

برای آشنایی با معتبرترین و پردرآمدترین مدارک در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و همچنین مسیر دستیابی و جایگاه شغلی آنها وبیناری به صورت رایگان برگزار می گردد . 

ثبت نام

logo-samandehi

ثبت نام در وبینار

 

با استفاده از جدیدترین و کامل ترین فناوری های مورد استفاده در زمینه آموزش های راه دور و غیر حضوری امکان برگزاری وبینار های آموزشی با بالا ترین سطح فراهم شده است . 

دریافت اطلاعات - ثبت نام

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه