Menu

نظر به اینکه مراحل آموزش و آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات با توجه به تغییرات و بروز رسانی هایی که در آنها رخ می دهد، معمولا نیاز به مشورت و برنامه ریزی توسط افراد متخصص با تجربه دارد. انستیتو آموزش مجازی آمداگی دارد تا به متقتضیان دریافت مدرک بین الملی خدمات مشاوره ، آموزش و اقدامت لازم برای شرکت در آزمون را ارائه نماید. برای َآشنایی با خدمات ارائه شده توسط این انستیتو مراحلی که می بایست برای دریافت مدرک بین المللی طی نماید را به اختصار ذکر می کنیم :

آموزش مناسب

با هدف اثر بخشی آزمون های بین المللی شبیه سازی شده برخط، کلیه آزمون ها با توجه به آخرین سرفصل ها و تغییرات در مطالب و از آخرین منابع منتشر شده تدوین و ارائه می گردند، با توجه به اینکه یکی از شاخه های اصلی فعالیت آموزشی انستیتو در حوزه امنیت اطلاعات و استانداردهای آن می باشد این تغییرات بیش از سایر رشته ها در زمینه های فناوری اطلاعات به چشم می خورد.

انتخاب مدرک بین المللی

امکان ثبت نام در هر یک از آزمون های برخط برگزار شده در این انستیتو در هر زمان و مکان وجود دارد و می توانید برای شرکت در آن طبق زمانبندی از پیش تعیین شده شرکت نمایید .

متقاضیان می توانند در صورت دلخواه از سرویس مشترکین ویژه انستیتو استفاده کنند که از جمله ویژگی های آن استفاده از آزمون های برخط به تعداد نامحدود و همچنین امکان استفاده از مشاوره تخصصی بعد از آزمون و رفع اشکال با تعیین وقت قبلی می باشد. برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

سرفصل و محتوای آزمون

شرکت کننده در آزمون برخط می تواند بلافاصله پس از اتمام آزمون از نتیجه آن  مطلع گردیده و برای مراجعات بعدی در سوابق خود در انستیتو ذخیره نماید. انستیتو برای کسانی که در آزمون حد نصاب تعیین شده را کمسب کنند، علاوه بر نشان،  امکان استفاده  از شرایط و تخفیف های ویژه را نیز فراهم کرده است .  برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

انتخاب محتوای آموزشی مناسب

 امکان شرکت در آزمون های بین المللی شبیه سازی شده  برای متقاضیان به تعداد مورد درخواست وجود دارد.  به همین منظور برای سهولت در کار و استفاده از خدمات اختصاصی انستیتو در زمینه مشاوره و رفع اشکال آزمون و تخفیف های مخصوص مشترکین ویژه شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که برای آگاهی از آنها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

خرید مجوز شرکت در آزمون

برای شرکت در آزمون های برخط می توانید در صورت نیاز از تلفن همراه و یا تبلت استفاده کنید، برای آشنایی با امکانات و شرایط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

آزمون های آزمایشی

امکان استفاده از جلسات مشاوره و رفع اشکال در مورد آزمون های برخط بصورت  حضوری و یا غیر حضوری وجود دارد. برای مشترکین ویژه انستیتو این خدمات بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت . برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

انتخاب مرکز آزمون

یکی از ویژگی های شرکت در آزمون های برخط امکان ثبت نتایج در پرونده متقاضی (پروفایل) و دسترسی به آن و امکان دریافت گزارش های مقایسه ای از آزمون های شرکت کرده در دوره های مشخص می باشد . برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه