Menu

مراحل استفاده از لابراتوار مجازی

برای استفاده از لابرتوارهای مجازی برخط می بایست مراحل مختلفی را طی کنید که برای آشنایی با این مراحل در زیر به آنها اشاره می گردد :

ایجاد حساب کاربری

امکان ثبت نام در هر یک از لابرتواهرهای مجازی انستیتو در هر زمان و مکان مطابق با زمان بندی تعیین شده وجود دارد .

متقاضیان می توانند در صورت دلخواه از سرویس مشترکین ویژه انستیتو استفاده کنند که از جمله ویژگی های آن استفاده از لابرتوارهای مجازی  به تعداد نامحدود و همچنین امکان استفاده از مشاوره تخصصی در زمان استفاده از لابرتوار می باشد.  برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

ادامه - ایجاد حساب کاربری

فرم ثبت نام لابراتوارمجازی

 امکان شرکت در لابراتوارهای شبیه سازی مجازی برای متقاضیان به تعداد مورد درخواست وجود دارد به همین جهت برای سهولت در کار و همچنین استفاده از خدمات اختصاصی انستیتو در زمینه مشاوره و رفع اشکال و تخفیف های مخصوص مشترکین ویژه شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که برای آگاهی از آنها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

ادامه - فرم ثبت نام لابراتوار مجازی

تعیین تاریخ لابراتوار

متقاضی استفاده از خدمات لابرتوار مجازی می تواند بلافاصله پس از اتمام آن، کلیه فعالیت های انجام شده را برای مراجعات بعدی در سوابق خود در انستیتو ذخیره نماید.  برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ادامه - تعیین تاریخ لابراتوار

دریافت تائید ثبت نام

امکان استفاده از جلسات مشاوره و رفع اشکال در مورد لابرتوارهای مجازی برخط بصورت حضوری و یا غیر حضوری وجود دارد برای مشترکین ویژه انستیتو این خدمات بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت . برای اطلاع از جزئیات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه - دریافت تائید ثبت نام

ورود به لابراتوار مجازی

برای استفاده از امکانات لابراتوارهای مجازی، می توانید در صورت نیاز از تلفن همراه و یا تبلت نیز استفاده کنید که البته برای آشنایی با امکانات و شرایط آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ادامه - ورود به لابراتوار مجازی

امکانات و ویژگی های لابراتوار مجازی

امکان شبیه سازی برند های مختلف


 

نرم افزار شبیه ساز شبکه GNS3 از جمله نرم افزارهای شبیه سازی می باشد که می توانیم در آن انواع مختلفی از برندهای سخت افزاری و نرم افزاری شبکه را شبیه سازی نماییم.

شبیه ساز شبکه - GNS3


 

برای راه اندازی لابرتوارهای مجازی از نرم افزار متن باز و شبیه ساز شبکه GNS3 استفاده شده است. با توجه به امکانات و قابلیت های موجود در این شبیه ساز متقاضیان می توانند برای شبیه سازی انواع شبکه های مورد نیاز دوره های سیسکو و همچنین تست نفوذ از آن استفاده نمایند.

 

آماده سازی لابراتوار

انستیتو لابرتوارهای مجازی آماده و تنظیم شده را به همراه راهنمای استفاده و تمرین های مورد نظر ارائه خواهد نمود. علاوه بر آن متقاضی می تواند در صورت نیاز با هماهنگی قبلی لابرتوار مجازی شخصی سازی شده را سفارش دهد.

راهنمای استفاده - کتاب کار

برای استفاده از لابرتواهرهای مجازی آماده، راهنمای استفاده و کتاب کار مخصوص با توجه به سر فصل مورد نیاز آماده شده است که برای متقاضیان لابرتوارهای مجازی به طور رایگان در اختیارشان قرار می گیرد.

 

پشتیبانی - مشاوره

برای مشتریان ویژه امکان استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی تخصصی در طول زمان استفاده از لابرتوانر مجازی فراهم می باشد.

برندهای موجود در لابراتوار

     
     

موارد کاربرد لابراتوار مجازی

امکان تمرین سناریوهای آموزشی ارائه شده در کلاس مجازی

 

با هدف یادگیری هر چه بیشتر و کسب مهارت های لازم در مباحث ارائه شده در کلاس مجازی کلیه مثال ها و سناریوهای تمرینی مطرح شده در کلاس در لابراتوار مجازی برای تمرین به دفعات و تعداد دلخواه وجود دارد . 

امکان استفاده از لابراتوارهای تخصصی


 

در این بخش برای کسانیکه تمایل به کسب مهارت و تمرین در مباحث مربوط به دوره های بین اللملی را دارند ، با توجه به سرفصل های ارائه شده در دوره های مذکور تمرین ها و مثال های مشخصی در نظر گرفته شده است تا فرد با استفاده از آنها بتواند مهارت های لازم را بدست آورد .

 

لابراتواهای شبیه سازی شده

برای استفاده راهبران و متخصصین امنیت شبکه های کامپیوتری امکان شبیه سازی فضای مورد نظر بصورا یک مرکز داده و یا شبکه کامپیوتری با ساختار مورد نظر موجود دارد تا با استفاده از آن بتوان آزمایش ها لازم را به لحاظ تست ، قابلیت های کاربردی و همچنین مباحث مربوط به تست نفوذ را انجام دهند.

لابراتوارهای آموزشی خاص برای برگزاری کارگاه های آموزشی

در صورتیکه تمایل به برگزاری کارگاه آموزشی در یک سازمان و یا به صورت جنبی در یک سمیار را دارید ، می توانیم لابراتوار مورد نیاز برای ارائه مباحث کارگاهی را را بصررت از پیش تعریف شده در اختیار تان قرار دهیم .

 

 

وبینارهای آموزشی

برای آشنایی با معتبرترین و پردرآمدترین مدارک در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و همچنین مسیر دستیابی و جایگاه شغلی آنها وبیناری به صورت رایگان برگزار می گردد . 

ثبت نام

logo-samandehi

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه