Menu

در انستیتو آموزش مجازی هدف ما این است تا بر اساس روش های نوین آموزشی و با استفاده از آخرین فناوری های موجود در این زمینه گامی موثر در امر آموزش در حوزه های تخصصی فناوری اطلاعات برداریم .

بخش عمده ای از خدمات ارائه شده توسط انستیتو بر پایه استفاده از ارتباط از راه دور و بصورت برخط استوار است.  با این وجود در مواردی که در ذیل بدانها اشاره می گردد آماده ایم تا خدمات مشاوره به صورت حضوری ارائه نماییم .

 

برنامه ریزی آموزشی

با توجه به هدف مورد نظر در حوزه آموزش و کاریابی، خدمات مشاوره با هدف تعیین بهترین و سریعترین راه برای رسیدن به مقصود مورد نظر بصورت حضوری ارائه می گردد. برای استفاده از این سرویس می بایست ابتدا درخواست خود را در این قسمت ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود .

خدمات ارزشیابی آموزشی

در صورت نیاز خدمات تعیین سطح برای انتخاب دوره آموزشی متناسب با اهداف مورد نظر بصورت حضوری ارائه می گردد . ارائه این خدمات بر اساس درخواست های ثبت شده در این قسمت انجام می پذیرد . با توجه به الویت پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته خواهد شد .

مشاوره آزمون های بین المللی

برای انتخاب زمان ، محل و  تاریخ شرکت در آزمون بین المللی این انستیتو علاوه بر ارائه خدمات مشاوره بصورت حضوری ، برای اعضا خود امکان انجام عملیات ثبت نام در آزمون را با حداقل هزینه ممکن را فراهم نموده است . برای استفاده از این خدمات در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود . 

خدمات مشاوره تخصصی و حرفه ای

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط انستیتو ارائه خدمات مشاوره در حوزخ های فنی و تخصصی فناوری اطلاعات می باشد. در این بخش با آخرین گرایش ها و جاذبه های تخصصی در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات بالاخص امنیت اطلاعات و شبکه و استانداردهای آن آشنا خواهید گردید. برای استفاده از این خدمات می بایست با ما تماس بگیرید تا برای مشاوره تعیین وقت گردد .

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه