Menu

حق تأليف

     حق انحصاري نشر و پخش و تمام حقوق مادي و معنوي مربوط به محتواي اين وب تارنما، از جمله کليه تصاوير و متون موجود، متعلق به انستیتو آموزش الکترونیکی بوده و مشمول حمايت‌هاي مقرر در قانون تجارت الکترونيک (مصوب 1382) به ويژه مواد62 و 74 آن قانون مي‌باشد.

     شرایط استفاده که در زیر آمده است برای تمام استفاده کنندگان اعم از بیننده یا مشترک و یا استفاده کنندگان خدمات انستیتو آموزش الکترونیکی یکسان می باشد. انستیتو آموزش الکترونیکی اجازه مي‌دهد:

    براي استفاده‌ شخصي و غير تجاري، مطالب موجود در اين تارنما در بخش هایی امکان دانلود در آن ها پیش بینی شده  است، دانلود و يا چاپ گردند.

    هرگونه استفاده از مطالب آموزشی، طرح درس ها و برنامه های آموزشی و محتوای دوره ها  و آزمون ها و جزوه ها و محتواهای آمورشی ارائه شده در این تارنما  نیاز به اخذ مجوز خاص دارد.

 

ساير شرايط استفاده

    اطلاعات منتشر شده در تارنمای انستو آموزش الکترونیکی به منظور ارائه خدمات آموزشی به اعضای تارنما داشته و مسئولیت استفاده غیر مجاز از آنها به عهده استفاده کننده می باشد.

     استفاده از تمام محتوای ارائه شده، توضیحات، مطالب ، قالب بندی و بطور کلی تمام اطلاعاتی که در این تارنما منتشر می شود بدون کسب مجوز مخصوص، غیر مجاز و ممنوع می باشد و تنها استفاده و انتشار محتوای ارائه شده در بخش خبرنامه تارنما  با ذکر نام تارنما به عنوان منبع آن بلامانع می باشد.

     تمام مطالب منتشر شده بطور لزوم دارای حق تالیف از جانب انستیتو آموزش الکترونیکی می باشند و کلیه حقوق آن بطور انحصاری متعلق به انستیتو آموزش الکترونیکی می باشد.

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه