Menu

 

آموزش هدفدار. نظارت مستقیم. امکان زمان بندی شناور.

آموزشی با نظارت مستقیم باعث صرفه جویی در زمان و امکان زمان بندی پویا را فراهم می سازد که باعث آزادی عمل در کسب دانش و مهارت مورد نیاز در فنون و تخصص های مورد نیلاز در حوزه کاری تان خواهد شد . در این شیوه آموزش محتوا بر اساس نیاز تهیه و ارائه شده بنابراین مطالبی را که در نیاز دارید در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می گردد و زمانی اضافی برای مطالب تکراری و مازاد نیاز صرف نخواهد شد .

در زمان مورد نیاز امکان دسترسی به آموزش و محتوای آموزشی مورد نیاز فراهم خواهد بود . 

آموزش خصوصی کمک می کند تا :

  • امکان زمان بندی شناور را برای فرارگیری مطلب مورد نیاز در زمان مورد نیاز فراهم گردد .
  • مطالب بر اساس نیاز تهیه و ارائه گردد .
  • امکان دسترسی به جدیدترین محتوا در حوزه مورد نیاز فراهم  گردد .
  • مطالب به صورت اختصاصی بصورت دقیق تر و تخصصی تر ارائه  گردد .
  • امکان ارائه مطالب با استفاده از ابزار های کمک آموزشی نظیر استفاده از شبیه ساز ها و ارائه مثال های کاربردی در حوزه مورد نیاز بوجود آید.

دریافت محتوای آموزشی از راه دور و بطور مستقل

در این روش آموزشی، به بهره گیری از محتواهای آموزشی تحت وب و فیلم ها و کتابخانه الکترونیکی شامل صدها کتاب امکان ارائه آموزشی بروز و تخصصی در سطح مورد نیاز فراهم شده است . برگزاری این دوره های آموزشی می تواند بصورت خود خوان و یا بصورت وبینار با نظارت مدرس مورد نظر انجام شود .

امکان دسترسی به آموزش مورد نظر

امکان جستجو در عناوین و محتواهای آموزشی فراهم می باشد  و با استفاده از آن امکان پیدا کردن سریع و دقیق محتوای آموزشی مورد نظر وجود دارد .

دسترسی به محتواهای آموزشی در زمان دلخواه

با امکان دسترسی به محتواهای آموزشی تحت وب ، امکان دسترسی به آنها در هر زمانی برای استفاده کننده وجود خواهد داشت . البته امکان سفارش و دریافت محتواهای آموزشی بصورت خودخوان نیز وجود دارد .

استفاده از کتابخانه الکترونیکی

سعی شده است تا کتابخانه ای بروز و کامل از موضوعات مورد نظر در دوره های آموزشی فراهم گردد که استفاده کنندگان بتوانند به عنوان مرجعی کامل و مظمئن از آن بهره مند گردند .

سازماندهی، مدیریت و نظارت

دروس تحت وب با استفاده از یک سیستم مدیریت و راهبری مناسب طراحی و در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد . کلیه استفاده کنندگان در طول دوره امکان دریافت گزارش اط وضعیت خود و میزان پیشرفت و همچنین امکان شرکت در آزمون های نمونه و دریافت ، نتایج آن ها را بصورت لحظه ای خواهند داشت

logo-samandehi

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه