Menu

علاوه بر فعالیت آموزشی بصورت الکترونیکی و از راه دور از جمله فعالیت های دیگر انستیتو ارائه خدمات مختلف مشاوره  در حوزه برنامه ریزی آموزشی ، تدوین دوره های هدفمند خاص و برگزاری آزمون های دوره ای بصورت سفارشی و بین اللملی شبیه سازی شده و ... می باشد .

ثبت نام آزمون های بین المللی

امروزه فناوری اطلاعات و زمینه های تخصصی مرتبط به آن در هر سازمانی به صورت یکی از دغدغه های اصلی مطرح می باشد . ارائه خدمات مشاوره و طرح های مورد نیاز برای قبل ، در حین اجرا و پس از پیاده سازی هر طرحی در حوزه فناوری اطلاعات سازمان از جمله خدمات این انستیتو می باشد .

ادامه - ثبت نام آزمون های بین المللی

خدمات مشاوره تخصصی

دنیای فناوری اطلاعات بخصوص در حوزه هایی نظیر شبکه ، امنیت و استانداردهای آن دائما در حال تغییر و تحول می باشد و برای افرادی که بخواهند در مسیر آموزش راه درست و مطمئنی را انتخاب کنند نیاز به مشاور لازم و ضروری می باشد .

ادامه - خدمات مشاوره تخصصی

اجاره کلاس درس مجازی

با توجه به الزام سازمان های دولتی و نیمه دولتی به پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مقوله آموزش پرسنل سازمان در سطوح مختلف در این پروژه به یکی از نیازهای اساسی سازمان ها بدل شده است . در این راستا انستیتو آموزش مجازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خاص مطابق با نیاز استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات پیش از اجرا و در حین پیاده سازی و پس از پیاده سازی استاندارد نموده است .

ادامه - اجاره کلاس درس مجازی

اجاره لابراتوارهای تخصصی مجازی

با توجه به الزام سازمان های دولتی  و نیمه دولتی به پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات مقوله آموزش پرسنل سازمان در سطوح مختلف در این پروژه به یکی از نیازهای اساسی سازمان ها بدل شده است . در این راستا انستیتو آموزش مجازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خاص مطابق با نیاز استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات پیش از اجرا و در حین پیاده سازی و پس از پیاده سازی استاندارد نموده است . 

ادامه - اجاره لابراتوارهای تخصصی مجازی

برگزاری آزمون های بین المللی شبیه سازی شده

 با توجه به اینکه هزینه شرکت در آزمون های بین المللی  بسیار زیاد می باشد لذا این انستیتو با هدف سنجش میزان آمادگی فراگیران و همچنین آشنایی با چگونگی برگزاری آزمون بین اللملی اقدام به برگزاری این آزمون ها در یک محیط شبیه سازی شده نموده است .

ادامه - برگزاری آزمون های بین المللی شبیه سازی شده

برگزاری آزمون های آنلاین دوره ای

یکی از روش های ارزیابی کارآمدی دوزه های آموزشی برگزار شده  و همچنین میزان نیاز به دوره آموزشی جدید آزمون می باشد.  با این هدف انستیتو آزمون هایی را بصورت آنلاین و  با توجه به نیاز برگزار می کند . 

ادامه - برگزاری آزمون های آنلاین

تهیه محتواهای آموزشی سفارشی

هیچ دوره آموزشی بدون وجود محتوای آموزشی مناسب برای مدرس و فراگران دارای کیفیت و کارآیی مناسب نخواهد بود . لذا یکی از خدمات ما در حوزه آماده سازی محتواهای آموزشی مناسب به صورت جزوه و اسلاید و فیلم آموزشی برذای استفاده بصورت آنلاین می باشد .

تهیه محتواهای آموزشی سفارشی

وبینارهای آموزشی

برای آشنایی با معتبرترین و پردرآمدترین مدارک در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و همچنین مسیر دستیابی و جایگاه شغلی آنها وبیناری به صورت رایگان برگزار می گردد . 

ثبت نام

logo-samandehi

ثبت نام در وبینار

 

با استفاده از جدیدترین و کامل ترین فناوری های مورد استفاده در زمینه آموزش های راه دور و غیر حضوری امکان برگزاری وبینار های آموزشی با بالا ترین سطح فراهم شده است . 

دریافت اطلاعات - ثبت نام

ورود به تارنما

تلگرام : @e-institute.ir

رایانامه : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

تلفن تماس: 4456554-919 - 4456554-903

نمابر: 76272636-021

LiveZilla Live Chat Software
 
ابتدای صفحه